Herregud!

åh lord! Gud vad länge sen! Har kollat runt lite och märker hur mycket jag har förändrats under en sådan kort tid..sjukt! Men jaja det har hänt så mycket , för det första så har jag gått ut nian och börjat gymnasiet och jag är så hilma glad för det! Jag älskar att få lära känna nya människor och älskar att alla eller dem flesta har redan sagt att jag är alltid så glad och sprider glädje och det värmer!


Torsdag kl 23.45 - några timmar innan gymnasiet!'

"klockar är 23.45 om en 15 min är torsdag , och det händer något stort då! Jag ska nämligen börja gymnasiet! åh jag skriver detta fär jag vill minnas hur nervös jag var/är. Min känsla just nu går inte att beskriva. Jag har så många frågor i mitt huvudet just nu. Ska jag gå i klackar? ( dem är inte jätte höga kanske 7cm?) för jag vill inte verkar vara för kort. Vad ska jag ha på mig? asså shit sen finns det en tjej i min klass som ser skit bitchig ut eller rättare sagt 3 . dem ser jätte äldre och så kommer jag lilla sabina här! jag är skit nervös! aaaaaargh kan inte förklara , jag får ont i magen!"

Nu kan jag stolt säga att jag trivs i min nya klass! 33 nya sköna människor, 7 stört sköna killar och härliga tjejer! Jag är så otroligt tacksam att fått chansen att lära känna just dem dem. Finnare folks finns inte!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0