Jag hatar att jag älskar dig

Hello fellas! Skolan idag dårå, ja inget nytt.. Härligt gäng man har som klass kan man väl säga. Är sjukt trött för tillfället, har inte haft någon lust att skriva alls..finns ingenting att skriva om, eller jo men orkar inte skriva helt enkelt. Just nu mår jag sisådär, tänker en hel del och ja. Känslor och allt sånt suger fett, jag vill ha någon hos mig jag hatar att vara ensam och känna mig helt ensam. Nått helt ointressant är...att jag blivit lite smått kär i Zac Efron efter jag kollat på 17 again! Mums alltså, men vill ha någon helt annan än han fast han skulle dock inte sitta fel. Ehummm nu sitter jag bara och skriver massa strunt. PUSS


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0