What Makes You Beautiful


Nu ska jag ta och sova! Imorgon är deet skola som sagt! börjar 10 men ändå, skönt ifall man sover lite längre, fan vad segt att man slutar 4 en torsdag.. men jaja gymnasiet,vad ska man göra? Men innan jag går och lägger mig kan jag berätta lite om min klass och min dag. Min dag har vart helt lyckad även ifall vi slutade typ 4 men åh sista lekionen var så kul så att det var härligt att få skratta med sina nya klasskompisar! Jag kan fortfarande inte allas namn men det kommer säkert, jag kommer trots allt att gå med dem i tre fucking år! det känns sjukt länge men jag lovar tiden kommer flyga förbi. Åh snart kommer vi ta stunden och börja på det "vuxna"livet okej men nu känner jag att vi går lite för långt..h3h3h

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0