DAN FÖRE DOPPAREDAN


Godmorgon mobbad tjej!

Well, Godmorgon! Shit imorgon är det Julafton! Äntligen!! Men iallafall första dagen på lovet, känns asnajs. Vaknade för typ en timme sen av jäkla hundjävlen som ville pinka, men jaja just nu sitter jag och äter frukost (K.) haha nej men idag ska jag faktiskt bara va hemma, vill inte byta om, vill inte sminka mig. vill bara sitta framför datan eller tvn. Förresten! Igår så satt uppe till kl 24 för att lämna in jävla media fördjupningen och precis när jag trodde jag var klar så hittar jag min syrra vid datorn och rätta massa småfel..Fuck. Fick melja min lärare istället. yey! men jaja tror inte att ni fattar men aja hejdå!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0