Livet ba leker!

Åh! Jag är typ kär! Älskar livet, har no worries! Upplever denna äventyr med min bästavän, vad mer kan man önska sig? Jag lever verkligen en dröm, så här ser våra dagar ut: Vaknar, äter frukost ( det innebär vattenmelon med yohurt, thats it! ) Solar, Solar, Solar, äter middag ( jag skulle kunna gifta mig med maten, no kiddin) Sedan sover vi och solar lite till! På kvällen är vi redo för vad laganas har att erbjuda! Hittills har allting gått så perfa!
 


Japp, så kan det gå.





Brun och glad! 37 grader, ville nästan gå runt naken!



I väntan på världens godaste cesarsallad!




As always, Camila 123 POSE!



Så stora att det är helt sick!




Hände all the time, as jobbigt!




Bakis och sliten, helt dött.



Har ingen aning vad jag ska skriva om bilden, Zakynthos town kanske?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åkte inte du med dina föräldrar? Hur kan ni gå ut då? Jag har för mig att Laganas är värsta party street säger dina föräldrar ingeting?

2012-08-18 @ 00:05:13



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0