Surprise!

Oj! Är det någon som läser min blogg? Hade ingen aning, kollar aldrig på hur många besökare jag har och sånt, bryr mig helt enkelt inte. MEN jag har fått en kommentar som jag skulle kunna svara på just nu, nu när jag har tillgång till en dator.
 
Åkte inte du med dina föräldrar? Hur kan ni gå ut då? Jag har för mig att Laganas är värsta party street säger dina föräldrar ingeting?
 
Ja, det stämmer! Jag är här med mina föräldrar. Men vi bor inte på samma hotell eller jo, det är lite svårt att förklara. Jag och Camila bor på Laganas och mina föräldrar bor på Kalamanki, det tar typ 10 min dit med moppe så vi äter middag tillsammans och spenderar lite tid med varandra men dem förstår ju att jag vill hellre vara med Camila, men dem har också ett rum i vårt hotell eller det är mer en lägenhet med 4 sängar, och där bor han ibland med hans och mamma kmpis som också följde med. Alltså dem bor på två ställe. Onödigt, jag vet men jag kan förstå att dem var lite oroliga över mig och Camila och ja, dem låter oss gå ut vissa dagar bara men äsch men det skiter i! VI KÖR YOLO!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0