Wooop


Åh fyfan vilken lyckad kväll! Maria fyllde 18 bast igår/idag!! Fyfan vad man har dansat och träffat sköna människor! Vill också fylla 18! 94or måste vara nog dem skönaste people ever! Killarna var mogna som fan och fucking stiliga!

Men innan "festen" så hann jag göra asmycket! Som sälja min avicii biljett! Efter det åkte jag hem, fixade snabbt och mötte min syrra, vi körde laserdome. Jävligt awesome! Kände mig lite sjuk och jävligt seg så hade hade inte alls planerat att dra till till marias fest men eftersom hon känner både mig och min sis så gick jag ta med mig henne, dock tyckte hon att det skulle bara va småungar, eftersom hon är 21! Men jaja hon drog ganska snabbt så det var ju skönt! Nej men nu ska jag gå och dö i min säng.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0