Valfuckingborg 2012

image description
image description

Valborg dårå. Åh fyfan, önskar att jag kunde komma ihåg det som hände, haha! nejrå, så full var jag inte, men jaja. Först åkte jag iväg med min familia till uppsala och  jag visste att uppsala är känd för sina valborgsfester men herregud jag trodde seriöst att folk överdrev men det gjorde dem inte! Det var så jäkla sjukt på riktigt, helt magiskt! Där träffade jag Camila, the twins och massa andra störtsköna tjejer! Vi träffade även våra värstås boys haha och äntligen fick jag träffa my crush(kanel) tvilling!

Sedan åkte vi hem och tågresan var så jäkla najs, folk sydde, var helt galna, så jävla kul att se! Jag åkte hem fixade och drog med mamma och kollade på majbrasan. Sedan vidare till Isabelles middag, det var lite segt tills våra västerås pojkar kom! Nu vill jag inte berätta mer.

Men fyfan vilken lyckad valborg! Nästa år blir det samma gäng och samma plats, spik!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0