2013


Lite bilder från min instagram ( Sabinafz - follow! )

Har inte bloggat ett jävligt tag och är lite uttråkad just nu så jag kan väl passa på att berätta lite om min jullov och det nya året!

Min jullov har inte varit rätt chill alltså, var inte så mycket festande som höstlovet, utan denna lov tog jag bara det lugnt, Träffade mina finaste tjejvänner. Vi har kommit så mycket nära vandra och har insett att dem är mina real true gurls. Min fina fest sis har vart utomland hela lovet så det är kanske därför det har inte vart så mycket festande MEN hade en as grym nyår. Firade med mina nära och kära, var verkligen super härligt

Ja, sen han har jag opererat näsan. Det var absolut ingen skönhetsoperation utan mer att dem var skyldig mig en operation, låter jätte konstigt men om jag säger såhär. Jag har alltid haft svårt att andas pga olyckan jag hade när jag var 12/13 bast. Jag fick nämligen ett slag som gjorde att min näsa blev sne. Men nu är allting klart och fixat och även om det gjorde ont SOM FAN, var det värt. För nu kan jag andas lite lättare, det är fortfarande lite känsligt och svullen men om 2 veckor kan jag börja springa och träna! Så februari kommer bli min månad!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0