Simma lugnt


Godkväll allihopa! ska snart gå och lägga mig är sjukt trött fyfan. Söndag dårå, fan vad segt, orkar seriöst inte med skolan längre, trött på min klass, trött på min skola, trött på mina lärare, trött på mina läxor/prov, trött på mina föräldrar, trött på att bo hemma osv TRÖTT PÅ LIVET! Skulle göra vad som helst på att åka utomlands med mina vänner och bara njuta och aldrig komma tillbaka! Fan vad fint det skulle sitta. Men jaja tillbaka till verkligheten, idag lyckades jag pallra mig till forum med mamma för att köpa lite idrottskläder vilket var väldigt nödvändigt. Vi åt tacos till middag, fyfan vad gott! Fick lite gäster med, pappas kusin och hans syssling, hade tänkt börja plugga media men nej det gick föfan inte. Imorn då jävlar!

 

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0