your love is my drug

Sorry att jag inte uppdaterade igår, var så himla trött så jag tog en chill kväll.. Jag och mamma var hemma och kollade på Idol som förövrigt suger(!!) och för första gången i mitt liv så köpte jag inte godis, körde lite nyttigt istället! Fruktsallad blev det! Tänkte plugga lite matte men hade ingen ork, ikväll ska jag satsa skriva lite på min engelska uppsats som jag har inte börjat med.. måste ta tag i mina grejer alltså. Men iallafall dagens planer är att åka till min kusin som fyller 4år och fira henne, sen ikväll ska jag plugga lite och vid klockan 10 kommer Elin och hämtar mig med moppen och drar vidare för feeekke, är jätte party-sugen så jaa..

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0